Snart på väg!

0kommentarer

Hallå där! Gör mitt första mobil inlägg med min nya iPhone 4 som jag fick i konfirmationspressent! I lördags konfirmerade jag mig och i augusti åker jag till Frankrike! Har ju börjat sommarjobba också rätt drygt med tidiga morgnar och sånt men det är ganska roligt också. Men skriver mer om jobbet och konfirmationen på söndag eller något. Är ganska drygt att skriva allt via mobilen. Ligger i sängen nu och väntar på Johanna och hennes mamma som ska komma och hämta upp mig och sen bär det av till johannas stuga. Kommer bli en grymt rolig helg och imorgon är det midsommar också. Är grymt taggad verkligen. Sen imorgon kommer Alex dit också, vet inte om han stannar till lördag eller söndag men ja. Kanske gör något inlägg via mobilen när jag är där. Puss

Kommentera

Publiceras ej