SVAR!

0kommentarer

ANONYM:
1. Snyggaste killarna
Zac efron (innan han skaffa skägg och allt), robert pattinsson, alex pettyfer, chace crawford, stephen colletti, chad murray, james lafferty, och en massa andra!
 

2. Vem skulle du vilja strula med? (någon jag känner)
jadu… JENNIFER!

3. Hur lång är du?
1.62 tror jag

4. Hur många gånger har du varit kär?
Aldrig faktiskt

SAMIRA:
1. Favorit serie?
Har otroligt många men bland annat pretty little liars, the lying game, the secret life, grimm, gossip girl, sabrina the teenage witch, oskyldigt dömd, one tree hill, beck, wallander, Irene huss

2. Favorit film?
Har massssa men jag kollar mer på serier än filmer

3. Min idol?
Har ingen speciell idol

4. Favorit artist?
Har ingen favorit artist

5. Sommar/vinter?
SOMMAR! Men jag tycker vintern är mysig ibland också och så kan man åka slalom och snoboard

6. Godis/glass?
7. Båda, men glass på sommaren och godis annars men älskar båda!

JOHANNA:
1. Favorit färg?
Rosa, vit, svart

2. Favorit mat?
Har massa jag gillar men grillat bland annat

3. Bästavän?
Johanna är min allra bästa vän sen har jag flera nära vänner också

4. Favorit artist?
Som sagt, har ingen favorit, gillar måånga

5. Är jag cool?
Den coolaste jag vet!

6. Den snyggaste killen jag vet?
Kändisarna jag sa i början typ

ANGELICA:
1. Piercingar eller tatueringar?
Båda!

2. Kebab eller hamburgare?
hamburgare

3. Guld eller silver?
Silver tror jag

4. Ful näsa eller äckligt hår?
Ful näsa

5. Sommar/vinter?
sommar

6. Rosa/röd?
Rosa!!!!

MELICIA:
1. Favorit plagg i garderoben?
Vet inte riktigt, har nog ingen direkt favorit men älskar mina svarta jeans eftersom de passar till allt! och mitt lill wayne linne, min superman keps! men har nog ingen nummer ett favorit:)

2. Bästavän?
Johanna

3. Det pinsammaste jag någonsin gjort?
Jadu, kommer faktiskt inte på något just nu.. eller en sak kommer jag på som var otroligt pinsamt när vi blev påkomna men tänker inte ta det här på bloggen:]

4. Musikstil?
Förstod inte riktigt frågan men om du menar vilken musik jag lyssnar på så, lite olika men pop och rapp/hiphop mest men lite lugna låtar också:]

5. Favorit godis?
ALLT!
 

6. Om jag fick 3 önskningar, vad hade jag önskat mig då?
En kreditkort med no limit typ, att varken jag eller någon i världen ska få cancer eller något liknande igen, att jag var typ en ”häxa” haha typ att jag kunde trolla och leva flera hundra år, ty som sabrina från sabrina the teenage witch

EMMA:
1. Cola eller fanta?
cola

2. Ben and jerry’s eller pengar?
Beror på hur många bj o hur mkt pengar
 
gammal bild, har fler nu:))

3. Bli skjuten eller hals huggen?
skjuten

4. Förlora din allra bästa vän föralltid eller skita och äta upp det?
Har sett 2 girls 1 cup o höll på att spy bokstavligt talat men skulle göra allt för min bvän

5. Fest eller fredagsmys?
Beror på med vem/vilka och vad jag känner för då

6. Vänner eller familj?
Mina närmsta är som min familj så min familj om man inkluderar mina närmsta

ASTRID:
1. Vitt/svart?
båda

2. Vara kille utan snopp eller tjej utan bröst?
Tjej utan bröst

EKATERINA:
1. Köttbullar eller biff?
båda

2. Mat eller vänner?
Man kan ju inte leva utan man men kan inte leva utan mina vänner heller

3. Väska eller skinnjacka?
En snygg väska

4. Aftonbladet eller vk?
aftonbladet

5. Fb/irl?
irl

6. Mobil eller musik?
Om man kan ha musik i mobilen, annars typ musik eller jag vet inte, båda är lika viktiga!

WILMA:
1. Bästa vänner?
Johanna, men har andra som står mig nära
 
tillexempel dessa två sötnosar, Amelie och Jennifer.

2. Bh strl?
75b oftast

3. Oskuld?
Yeahman!

4. Hur många har du strulat med?
Vet inte, men inte såååååå många

5. Första kyss?
På dagis med nån som hette sebastian eller vad det nu var han hette, annars så Erik trorja

6. Favorit mat?
Grillat blandannat

Kommentera

Publiceras ej