Sommaren 2012

0kommentarer

Skulle ju uppdatera i Lördags men jag for på Nordic Rock eftersom jag och Johanna kom in gratis för hennes låtsas mamma var chef över det. Var ganska roligt faktiskt och sen så sov jag hos johanna. Skulle göra ett inlägg med mobilen men det vart något damp så kunde inte publicera det. Igår var jag med Jennifer och Sofie på stan och sen så for jag och jennifer till ersboda och var med Johanna och Amelie. Vi satt på en parkerings plats och grillade marshmallows över stearin ljus, haha. Idag ska jag vara med Jennifer och Amelie och kanske Jacqueline och sen så ska Jennifer och Amelie sova hos mig, kommer bli super tror jag. Ska svara på frågorna idag också och nu ska ni få en bild bomb av mitt sommarlov som varit hittils. Från jobbet, konfirmationen, midsommar och allt annat. puss
 
 
ursäkta för att vissa bilder är åt fel håll men ja..:)

Kommentera

Publiceras ej