jag <3 serier

0kommentarer

Hejdär! har just sminkat mig och fixat mg, vaknade vid fyra tiden. Ska strax ner på stan och träffa Jennifer och säkert fler. Sen ikväll ska Jennifer sova här,kommer bli awesome. och nu är det bara 13 dagar tills jag far till Frankrike, taggar sjukt mycket. i onsdags var det sommaren i city var med massa folk blandannat jennifer, amelie, johanna, adina, signe, emma k och massa andra. Sen sov jag och adina hos johanna i tält. Fast vi sov inte direkt sen vid sex tiden(?) så gick vi in och sov för det var så trångt i tältet. Sen på Torsdagen kom jag hem cirka halv fyra och spenderade resten av dagen med att se på pretty little liars, the secret life och One tree hill och igår var jag hemma hela dagen och såg på one tree hill och gossip girl och switched at birth. Idag har jag sovit typ hela dagen och sen sett lite gossip girl och ska strax fara till stan. Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.
 
 
Ni fick n liten bildbomb men ja.:) ska dra nu uppdaterar senare. puss

Kommentera

Publiceras ej