Outfit - förrgår

0kommentarer




Linne monki Jeans "never denim" bikbok Nitbälte jc Skor skopunkten

Det här måste nog vara dom dåligaste outit bilderna någonsin! Men det får duga just nu, försöker spara till en kamera men det går ju inte så bra. Har ju inte haft någon bra uppdatering och jag ber om ursäkt för det, dock kommer det forstätta så för min skoldator som jag brukar andvända har gått sönder då den halkade ur handen på mig så hårdisken är sönder och den har även fått en otroligt ful buckla eller vad det heter. Katten har också tuggat sönder data laddaren till min andra dator så den kan jag inte heller andvända. Så nu sitter jag här vid den stationära datorn som är så otroligt seg. Så jag kommer nog inte orka sitta vid den här datorn så mycket eftersom den är så seg men vi får se. Jag gör några tidsinställda inlägg så det ändå blir lite uppdatering ändå, det här inlägget är tidsinställt så jag skrev det för ungefär tre timmar sen, så sover väll nu eller så ser jag film.

Kommentera

Publiceras ej