Gårdagens

1kommentarer




Hoodie h&m Linne h&m Jeans ginatricot Stickad tubsjal bikbok Klackar eurosko

Såhär såg jag ut igår, vart ingen bra uppdatering igår. Nu sitter jag i ett grupprum med johanna och jobbar på en teknik uppsats tror det kommer bli ganska bra. Är väldigt hungrig men vi får lunch om tio minuter så jag kan nog stå ut. Blir ingen dagens outfit idag tror jag för jag har inget speciellt svarta jeans från bikbok "never denim" rosa hoodie från bikbok tyg kängor från skopunkten och ett linne från h&m. Men om jag har tid och ork så kan jag slänga upp en dagens outfit. Efter skolan tror jag det bara blir att fara på läxhjälp och sen vara hemma hela kvällen och plugga inför geografi provet vi har imorgon. Men ska fortsätta med tekniken nu.

1 kommentarer

Johanna

17 Jan 2012 18:17

Hejsan! Såg att du var intresserad utav ett par sneakers ur min bloggshop. De har storlek 38. Kram :)

Kommentera

Publiceras ej