Två dagar i sträck

0kommentarer

Har loggat in på blogg.se minst tio gånger dom två senaste dagarna för att göra ett blogginlägg men glömmer alltid skriva. Skulle sy färdigt en tröja nyss men då gick symaskins nålen sönder oc vi hade inga fler så måste fara och köpa det. Igår slutade vårat internet funka och jag skulle skicka min svenska berättelse så nu vet jag inte hur det blir men hoppas jag får betyg ändå. I Torsdags var jag i kyrkan på konfirmationen vilket var helt okej. Igår så var jag i skolan men vi hade bara tre lektioner dock hade jag bara två då jag försov mig och missade första. Sen så for jag på stan med mamma och köpte idrotts skor och ett par sneakers, typ första gången på två år som jag inte köper typ skinn/mocka material och med klackar (förutom tyg kängorna), men känns skönt att inte bara ha klackskor och skor man måste vara försiktig med. Köpte också lite ansikts maskar, shampoo, en ny masscara och lite annat små krafs. Asså jag är grymt sugen på att fara och åka snowboard eller slalom har inte åkt det på typ ett år! Jaja idag tror jag att jag ska vara med Jennifer, vad vi ska göra vet jag inte men nåt roligt hittar vi säkert på. Men nu ska jag duscha.

Kommentera

Publiceras ej