så jäävla less.

1kommentarer

Blir så jävla less på allt och alla, hatar skolan inte bara för att det är jobbigt och så men för vissa elever på vår skola är dumma i huvet och rektorerna och lärarna också som inte gör ett jävla piss. Förlåt att jag svär och tar ut det på bloggen men känner att jag måste skriva av mig. typ varje dag blir det bråk mellan oss och några andra och typ varje dag säger dom hora till mig och mina kompisar, blir så jävla less då skolan inte tar tag i det. säger dom hora en gång till kommer jag byta skola känns det som.. för typ en o en halv månad sen blev jag slagen av en kille på skolan rakt på näsbenet med knytnäve då han kallat mig hora o sånt o jag kallat honom för neger (nej jag är verkligen inte rasist!!) då han faktiskt kom fram till mig och sa "säg det, säg det" osv (asså neger) och han tryckte upp mig mot en dörr o då jag bitch slappa han slog han mig rakt på näsan och det blödde ju inte lite.. skolan skulle polis anmäla detta men..... rapporten kom ju som vanligt inte fram. Blir så jävla less på våran skola då lärarna tror att vi ska ha förtroende för dom osv dom förtjänar det ju inte. jag och emma skrev ett brev om detta till våran rektor och så ville hon snacka med oss men jag var sjuk igår så var inte i skolan men hon tog typ bara upp andra grjer som rökning och sånt, lärarna på våran skola tar oss inte i försvar, ibland hör lärarna när dom säger det men bara ignorerar det, det är helt jävla sjukt. Jag vill inte ta åt mig när dom säger hora o sånt då jag vet att jag verkligen inte är det men det blir jävligt svårt då man hör det typ varje dag, dom sprider massa falska rykten om mig och sånt. inte så kul om man säger så. funderar på att börja på haga eller sjöfru skolan men vi får se känns ändå ovärt då jag börjat komma emma närmare igen o vill inte förlora det och det är bara tre terminer kvar och känner lärarna och allt men orkar fan inte gå på ersäng om det fortsätter för det är fan inte kul! aja ska sluta skriva om problem nu kännde bara att jag behövde skriva av mig.

1 kommentarer

Jennifer<3

25 Feb 2012 00:10

förlåt för att jag var tvungen att åka men hade stannat med dig om jag kunnat, du vet alltid att du har mig å dom som drygar är bara dumma i huvet, du är såå mycket bättre än dom och de har dom insett så de är därför dom håller på som dom gör. älskar dig!<3

Kommentera

Publiceras ej