Veronica Mars

0kommentarer

 
Idag skulle jag egentligen vara med Alexandra och fara till stan för att se Awa och Benny från Xfactor och eftermiddagen fara på kina restaurang med pappa. Men när jag vaknade imorse hade jag jätte ont i huvudet och mådde illa så ställde in mina planer och stannade hemma. Har bara degat framfrö datorn hela dagen och sett LOL, såg den igår också! och har börjat se serien Veronica Mars igen, grym serie! Imorgon, eller ska jag säga idag i och med att klockan är över tolv? Hur som helst så kanske jag ska vara med Mia en stund under dagen om hon hinner annars ska jag nog bara duscha och ta det lugnt och senare på kvällen ska jag på feeeeeeeest! hahah, nämen Emma fyller ju år på Lördag så hon har bjudit över mig, samira, jessica och isabelle och så hennes kille och syster hem till henne så ska vi väll typ bara mysa. Ska försöka hinna ner på stan idag också, har inte hunnit köpa någon födelsedags pressent ännu. Ska nu fortsätta se Veronica Mars och sen blir det att dejta sängen. puss

Kommentera

Publiceras ej