veckan

0kommentarer

 

 
Bild 1: I torsdags när vi hade typ film/pyssel dag hela dagen i skolan. på bilden ser ni emma!
Bild 2: när jag sitter i klassrummet på torsdagen och ska se bee movie med klassen, haha den äger! och sjuorna hade ävengjort i ordning varsinn påse med gosaker till oss!:)
Bild 3: Jag och Emma efter skolan i torsdags. åååhh jag vill verkligen ha mössan jag har på bilden!
Bild 4: I fredags när jag var på stan med mia och vi åt pommes och lyx shake på max!
Bild 5: Igår när jag var med Emma och jessica och spelade kort och myste.
 
Igår var jag hos emma hela dagen och bara myste. Efter en stund kom Jessica också. På kvällen så spelade vi kort och tjockade oss med massa godsaker. Idag blir jag mest troligtvis hemma hela dagen. Ska duscha, städa och baka. Imorgon är det jul!! Fast... jag har typ redan öppnat alla mina julklappar, min polaroid kamera från mamma har jag fått och öppnat, det från emma har jag öppnat och pappa ska komma förbi idag och får mest troligtvis pengar av han bara.. har bara två attöppna imorgon:( men nu ska jag försöka göra en ny header till bloggen. puss

Kommentera

Publiceras ej