lugn vecka

0kommentarer

 
Igår var jag som sagt på julspel, å den övre bilder ser ni lite från den. Skit söta barn! Idag hade jag ju sov morgon tll halvelva och sen typ kört margaretaflätan på matten och julbord på skolan som ni ser på den undre bilden (råkade för övrigt tappa ner min mandarin i vattnet:() och så såg jag film på engelska/svenskan och så städade vi och åt jnäck på hemkunskapen. Så väldigt chill dag idag! Imorgon börjar jag nio och vi ska se film, pyssla och köra lite tävlingar med de andra årskuserna på min avdelning. Och sen slutar vi tvåå! Ska försöka dra med mig någon till stan då och se om jag kan hitta fler julklappar. Vet för övrigt vad jag ska få av mamma, en polaroidkamera!!! Skiit glad är jag! För er som inte vet vad det är så är den en sån som man hade förut, och när man tar kort så kommer bilden ut från kameran direkt. Har velat ha en sån hur länge som helst! Idag ska jag förmodligen hjälpa emma och färga håret och sen om vi orkar och hinner så kanske vi far till ug eller nåt. Atm så sitter jag och lyssnar jag på musik och bara tar det lugnt. puss

Kommentera

Publiceras ej