hela veckan

0kommentarer

 
Här är några bilder från prao veckan. Den var helt okej, praoade på hotell uman. Men har dock rygg problem så fick skiit ont i ryggen! måndagen och torsdagen sög för då fick jag typ bara dammsuga och vika handdukar.. fast på torsdagen fick jag bära massa tunga lådor och packa upp varor och då fick jag skit ont i huvudet. men tisdagen och onsdagen var skit roliga för då jobbade jag i köket och fick hacka massa frukt och ordna massa och sånt. och diska, det var faktiskt hur roligt som helst! sen fick jag ju som plus i kanten, hotell frukost varje morgon!
 
 
Här är två bilder helt random. Den första är från någon dag förra veckan, med johanna när vi var hemma hos henne och myste med en skräckfilm, sinister. Den var faktiskt ganska så bra! och den undre var från igår, då det var andra advent. kan inte fatta att om två veckor är det jul! hur underbart som helst!
 
idag var det skola som vanligt. hade lucia träning hela dagen, ganska roligt men vart skit trött också. sen hade jag möte också med min mentor och mamma och pappa.. de gick väll ganska bra antar jag? ligger i sängen och ser på how i met your mother. imorgon har vi dans på idrotten så ska typ ha klänning, tror det kommer bli ganska roligt faktiskt. men nu ska jag försöka sova. puss

Kommentera

Publiceras ej