bildbomb del 2 - fortsättningen på dit resan + bildbomb från idag!

0kommentarer

bldlddittfortf
 
btw; ja jag vet att jag ser sjuukt blek ut bredvid Johanna V, alltså när vi gled på vattnet på däck och gjorde vatten änglar! Fortsöttning på när vi är där kommer!
 



Kom just in, har varit ute med Emma och gått till typ margots tuttar och träffa Chrille. Annars idag så var det väll en rätt chill dag, sista lektionen var bäst varför säger jag inte;)) Sen efter skolan for jag till stan med Emma och shoppade lite och hade det mysigt. När jag kom hem så åt jag kräftor vilket var skit gott! Har inte ätit det på typ två år eller nåt.. aja har inte så mycket mer att skriva men skriver kanske imorgon. men nu ska ni få ytterligare en liten bild bomb fån idag bara för att. puss
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej