then, now and forever

0kommentarer

Emma här! Tänkte göra ett lite små gulligt inlägg på min käre vän Melissas blogg. anyway, ska sluta babbla nu och börja skriva!
Från allra första början, när jag och melissa träffades var det när vi skulle börja högstadiet. alltså när vi gjorde besök i femman till Ersäng för att kolla hur det var. Den gången pratade jag inte alls med henne och hade inte bildat någon sorts uppfattning av hon. Första gången vi pratade med vadandra var i början av sexan. hon var vänlig och väldigt pratsam, vilket betyder att det aldrig någonsin blir en tyst minut. idag har jag känt Melissa i tre år. Våra dagar har varit upp och ned. Vi har skrattat, gråtit, bråkat och blivit vänner. Men meningen med allt är ju att vi alltid blivit vänner i slutändan? för det har vi. minst två fjärdedelar av mina bästa minnen är med henne, har så otroligt konstiga minnen med denna brud! Har försökt rymma med henne, har tagit hål i örat/naveln/läppen osv, naken badat, tältat, druckit, provat på en hel del saker jag inte ens vågar drömma om. hur som helst, jag älskar Melissa. Hon har varit en av dom som ställt upp när jag har varit super nära på att bara rammlat, hon har varit den som lyssnat när hon har skavsår i öronen, hon har gjort saker hon själv inte velat för att göra mig nöjd, hon har hållit med mig även fast jag vet att hon kanske borde göra tvärt om. Hon av alla kom till mig den natten jag helst bara ville försvinna, hon pratade med mig, fick mig att skratta, hon lyssnade på mig. Melissa är den sorts vännen man inte släpper i första taget. jag älskar dig enormt, wanna marry meee? lämna mig aldrig. från barnsben till graven! du är min bästa syster/bitch/kamel/Melissa!



föralltid vi, kommer du ihåg? Melissa och Emma mot världen. miss u!

Kommentera

Publiceras ej