På väg

0kommentarer










Hallåjsan! Var ett bra tag sedan nu haha. I tisdags så var det skolavslutning och studenten på min skola, själv tar jag inye studenten förens nästa år vilket kändes skit drygt när jag såg alla studenter men samtidigt skönt. Kollade på flaken i stan en stund och senare på kvällen for jag till Ida och Julias lägenhet o åt tacos med dom två och Marcus och sedan drog vi på en fest, var dock nykter och vi var bara där en stund. Kom hem halv 12 vilket faktiskt kändes helt okej. I onsdags for jag på stan med Ida och Julia och shoppade inför magaluf och sommaren, vart en heeel del! Nu är det iallafall fredag morgon och jag ligger på två säten på tåget mot Stockholm. Har åkt sedan 23.42 och inte kunnat sova vilket känns lite halvers men får häva i mig kaffe när jag kommer till Arlanda, har cirka 1,5 timmar kvar nu. Helt sjukt hur snabbt tiden gått nu, var inte alls längesedan jag och Julia gjorde en nedräkning på varsina papper som vi satte upp i våra skåp att bocka av eller längesedan vi bokade, eller ja det känns inte som att dr var längesedan. 

Annars då? Pluggat jävel i skolan för att bli klar med alla skoluppgifter och klara alla prov, hade 9 saker när det var 2 veckor innan sommarlov och har bockat av allt så är rätt stolt. Betygen är också en förbättring från förra året vilket känns bra. Har hängt mycket med Ida och Julia, haft tältpremiär, varit på rockabilly med Emma, jacke och Ludde vilket var sååå kul! Tänkte att jag kan lägga upp massa bilder från dethär halvåret när jag kommer hem så jag knappt bloggat nått 2015, eller 2014 för den delen haha.

Ha ett grymt sommarlov nu det ska jag ha, sista sommarlovet!!💋

Kommentera

Publiceras ej