snapshots från veckan som gått

0kommentarer

 
Tjenixen! Här är lite bilder från förra veckan. Förra veckan var väldigt upp och ner med mitt humör måste jag säga, måndagen var jag på jätte bra humör och skrattade hela tiden typ, men sen på tisdagen var jag på riktigt dåligt humör och ville mest bara få vara ifred och så gick det hela veckan.. Så kan det gå, tror jag nog bara var lite död i kroppen. Var med Emma som jag saknat så himla mycket, Jacke tog också körkortet i veckan så jag och Emma överraskade han och gratta han och senpå kvällen for jag till tomtebo och firade en vän som fyllde år med smörgåstårta, cupcakes och tårta, såå gott men kände mig så tjock efteråt haha. I Torsdags var jag även med mina älsklingar efter skolan, vi åt på frasses och så gick vi och såg på 50 shades of grey. Filmen tyckte jag var jätte bra i början fram till mitten men sen var den bara helt okej, men den får ändå typ en 8/10. Dessutom hade vi typ nå VIP platser vilket var riktigt nice! Efteråt gick jag, Ida och Julia till waynes och satt där typ två timmar och bara pratade medan de två väntade på sina bussar då de bor utanför Umeå. Helgen var såå mysig verkligen. Gjorde ingenting. Kändes verkligen att det behövdes en sån helg då jag gjort grejer hela tiden känns det som, så jag myste bara med min syster hela helgen. Vi såg på hunger games catching fire och mockingjay del 1, hahah hade inte sett dom.. Har tänkt göra det så länge nu men glömmer aldrig bort, men shiiit så bra! Längtar verkligen tills del 2 kommer ut. Vi såg även lite skräckfilmer, pratade och bara låg i min säng och myste, så skönt. Igår var jag hemma från skolan då mina halsmandlar var helt uppsvulda och jag hade jätte ont i halsen, men idag var det inte så farligt så jag for till skolan. Vi hade FN rollspel idag vi som går samsam 2 och sam betéende 3. Det var faktiskt väldigt kul då vi hade tre olika utkott som handlade om mödrahälsan, sanktioner om bombningar mot IS  och mänskliga rättigheter för HBTQ-personer. Vi skulle alla klä oss i "finkläder" alltså typ kavaj osv, jag tillhörde Japan och hade utskottet mänskliga rättigheter för HBTQ-personer. Tidigare samhällslektioner så har vi skrivit landrapport, resolutionsförslag och positionpaper så vi har förberett oss för FN rollspelet, så det var rätt serisöt med underskrifter och debatter osv, skit kul. Hade FN rollspel igår också men jag var ju som sagt hemma då. Nu ska jag se två avsnitt av 2 broke girls med syster och sedan gå och lägga mig.
puss

Kommentera

Publiceras ej