Drama tears and lies, cheers to the teenage years

0kommentarer

 
Tjoho! I fredags var det då skola och sen efteråt så satte jag, ida, hanna och jennifer oss i cafeterian och fika. Super gott och trevligt var det, ni ser bild åvanför. Sen for jag hem och satte mig i soffan med godis och såg på film resten av dagen och kvällen. Samma sak på lördagen, har sett kvart my wife and kids nu också.. fem säsonger på.. hm vad vare fem-sex dagar typ.. hahahah film nörd jovisst! Har börjat se the OC igen, men om någon har tips på bra serier, gära om typ tonåringar/familjer typ drama, komedi så tipsa mer än gärna! och inte dom här typisa typ pretty little liars, gossip girl, one tree hill osv för har sett dom. Iallafall, sen under söndagen så såg jag på film, läste lite och så träna jag typ två timmar. Så har träningsvärk i mina ben och mage haha. Idag var det skola och så hade vi idrott, dock bara i cirka en halvtimme för lärarna skulle göra något. Hade iallafall orgentering, vilket jag alltid tyckt varit skit jobbigt och tråkigt men nu var det väldigt lätt så då vart det mycket roligare. Förut har det ju varit i skogen eftersom vi haft mycket skog nära skolan och nu har vi inte det så nu är det runt nolia och skolan, alltså massa byggnader och lite träd osv så det var mycket lättare att hitta och läsa kartan. Gick med Marcus och Hanna och dom är ju roligt sällskap så det vart skit najs. Drog hem och packa lite och sen for jag till pappa. Sitter och lyssnar på musik nu och ska se the oc. Sen ska jag vara med Astrid tror jag så det blir kul.
puss
 

Kommentera

Publiceras ej