saknade brudar

1kommentarer

 
Skola som vanligt, hade ju sovmorgon vilket var riktigt skönt! Hade på mig världens skönaste cardigan också! Typ en blå/lila, se den första bilden. Är egentligen mammas men lånade den haha. Efter skolan for jag till stan med Mia och kollade runt lite. Köpte en frappe igen haha, köpte iallafall två sminkborttagningar, hörlurar och så äntligen en ny blånbok! Tappade ju min i island och har sedan dess kollat runt med aldrig hittat någon jag gillat, var ju typ kär i den jag hade haha. Sen gick jag in  på accent där jag köpte min men de hade bara i brunt.. idag så gick jag in och dom hade fått in i svart igen!! gissa om jag vart glad?! köpte iallafall den så nu har jag äntligen en plånbok och slipper gräva i väskan mer. Sen kom Johanna och vi två gick vidare och åt, skit gott var det! Sen for vi hem vid sju tiden. For hem till henne och jag fick träffa hennes två småsyskon, åh dom är ju för jäkla söta! Sen gick vi ut och mötte upp Amelie, gud så längesen jag var med johanna och amelie.. Vi gick typ runt och prata och hamnade på ug haha. Så vi var där och typ snackade med lydia och så. Kom tvåa i en tävling dom hade också haha. Sen gick vi till johanna och jag hämtade min väska och for hem. Hade jätte trevligt och har verkligen saknat dessa brudar! Sitter på golvet nu och pluggar samhäll, har prov i politik och hur sverige styrs och lagar osv imorgon. Men nu ska jag fortsätta plugga så jag kan till imorgon.
puss
 

1 kommentarer

sonya bernstein

10 Oct 2013 18:10

hur ska din framtida man se ut och vara som person osv? familj och framtids drömmar, typ bil, hus, djur osv? kram

Kommentera

Publiceras ej