Bekännelser

0kommentarer

Jag har en förkärlek till stora bilar! Jag älskar maffiga bilar som ex rangerover och g-wagon! älskar dom. Men jag gillar andra bilar också som typ bmw, bentlys osv, hur som helst, jag älskar bilar. Kolla bara in min tumblr, greatstorybroo.tumblr.com
 
Jag gillar inte klängiga människor.. tycker det är ganska jobbigt med folk som tjatar om att vara med en, inte mina närmsta vänner såklart!
 
När jag blir jätte arg, då börjar jag gråta.. det kan vara ganska jobbigt för då tror de alltid att man är ledsen, vilket man inte är.
 
Jag kan inte hålla i pengar, slösar bort dom direkt.
 
Jag räknar alltid timmar innan jag ska gå upp när jag ska sova.

Jag älskar att se filmer, speciellt serier, mer än allt annat! och jag blir alltid sjukt ledsen när serien är slut och så börjar jag desperat söka efter en ny. (något de som läst min blogg ett tag vet)
 
Jag vill flytta hemifrån! egen lägenhet, inreda helt själv osv. Dock så är det negativa att man måste städa mer, laga mat och så kostar det ju med mat, el, hyra osv..
 
Jag älskar att fantisera om framtiden, typ det bästa jag vet! resor, man, barn, bil, hus, jobb.. ja allt!
 
Jag älskar att vara ensam hemma! så skönt att ha det tyst omkring sig, se på film (heheh) och att få vara helt ostörd!
 
Jag har börjat gilla mitt naturliga, ganska lockiga hår mer och mer. Plattar dock fortfarande luggen, topparna och en del slingor.
 
Jag längtar tills jag får börja övningsköra! och sen få körkort och köpa en bil.
 
Jag skulle aldrig kunna sluta äta godis, love it!

Jag är redan så jäkla skoltrött.. har gått bara två månader men jag dör.. gillar verkligen inte skolan.
 
Älskar människor som står för vad dom gör/tycker.

Jag kan bli avundsjuk väldigt lätt, visar det inte så mycket.
 
Älskar folk som har på sig anorlunda kläder, tycker det är jätte ballt och modigt att de vågar vara sig själva.
 
Jag är ganska blyg och vet inte alltid vad jag ska prata om med nya människor, men när jag lärt känna någon kan jag prata hur mycket som helst!
 
Jag älskar skräckfilmer, älskar att bli skrämd och skrämma upp sig själv och sina kompisar!
 
Jag hatar när det blir en pinsam tystnad.. när man är med en ny människa som man inte känner så bra till exempel. Börjar prata om jätte konstiga saker och bara babbla på, bara för att det inte ska vara så tyst..
 
 

Det vart ganska många nu menmen:)

Kommentera

Publiceras ej