Svar på fråga

0kommentarer

Fick en fråga från en tjej som heter Mimmi, frågan var då såhär: 
hej jag har bara en liten fråga till dig, vilken skola/linje går du på och är det bra där? :)
 
Svar: Hej! Jag går samhällsvetenskap på Dragonskolan. Jo det är bra, rätt så stor skola så om du som jag gillar typ lite mer personligt och typ att eleverna och lärarna typ känner varandra så kommer det att ta ett tag att vänja sig. I början var jag rätt så osäker och det höll på ett tag, kan fortfarande ibland känna att det skulle va najs att byta till en mindra skola och kanske mindre klass. Men jag gillar min klass och skolan är också najs. Lärarna är bra även om man såklart tycker bättre om vissa och mindre om andra. Självklart finns det negativa och positiva saker med alla skolor. Men draggen är en bra skola så om du ska söka gymnasium och så så tycker jag du ska kolla in dragon! :)

Kommentera

Publiceras ej