I am alive!

0kommentarer

 
HalliHallå! Har inte uppdaterat på fett länge, uppdaterar er sen med vad jag gjort och bilder, Astrid har fyllt år också så hon hade fest, hade jätte kul. Sen så har jag nästan övernattat i ett gammalt mentalsjukhus i Brattby. Kom hem runt 4 på morgonen pga en grej, kan berätta mer om det sen. I Måndags vare skola sen va jag på stan med Johanna och sen ett tag med Robin och hans bror och sen var jag med johanna och emma och sen bara emma. Jag, johanna och emma va inne på åhlens och drev, sminkade oss as fult typ så hade blåa läppar, johanna lila och emma knallrosa. Igår var jag as trött somnade 8 på kvällen haha. Idag hade jag en lektion eftersom jag inte var med på de två sista lektionerna för jag och emma plus tre till for till ersäng och såg på deras julkul. Det är alltså när eleverna där uppträder med sång och ibland dans. Min syster sjöng två låtar. Men nu är jag med emma och ser på paradisehotel.
puss

Kommentera

Publiceras ej