ååååå

1kommentarer

 
Gammbild! Dålig uppdatering som fan! drar ba helgen lite snabbt, ska göra ett inlägg sen med lite mer "detaljerat" vad jag gjort när jag inte bloggat. I Fredags efter skolan for jag förbi johanna sen va jag typ bara hemma resten av kvällen. I Lördags så hade mamma 50 års fest, va där ett tag sen for jag till Jakob som hade fest typ och igår var jag bara hemma. Inatt såg jag föresten en as bra dokumentär om John F. Kennedy, hans livvakter berättar och man fick se då dom filmade hans "tour" och när han blev skjuten osv, var en jätte bra och interessant dokumentär så nu är jag skit intresserad av han och hans död osv haha. Sitter på svenskan nu med Marcus och skrattar åt massa fula lagar vi googlat på typ, i Indonesien är det lag på att om man onanerar ska man bli halshuggen... hahahha asså wtf?!
puss

1 kommentarer

Nicole

02 Dec 2013 13:32

Hej,

Kolla din mail :)

Kram,

Nicole

Kommentera

Publiceras ej