Svar!

0kommentarer

Sandra:
Hej! 
1.Hur många barn vill du ha? 
2.Ska dina barn vara svenska? 
3.vill du bo i sverige när du blir stor? 
4.Har du bestämt vad dina barn ska heta, isf vad? 
5.Vart vill du helst att din man ska vara ifrån? 
6.Ska han vara vit/svensk? 
7.Om du flyttar från sverige, ska du lära dina barn svenska och svenskt teckenspråk? 
BTW jag älskar din blogg och din design!! xoxox
 
Svar:

Hejsan! vad roligt att du gillar min blogg:)
1. Jag har alltid velat ha många barn, typ 3-4. Men bara om jag blir rik, hahaha har kommit fram till det nu typ, för jag vill skämma bort mina barn (inte typ dom får allt de pekar på osv, men typ kunna ha råd att resa mycket och ändå typ ge dom saker dom vill ha, inte allt men en del). Men om jag och min man tjänar hyffsat med pengar och har det bra så 3-4:)
 
2, 5, 6, svarar på alla de tre samtidigt.
Nej jag vill inte att mina barn ska vara hel svenska, och inte vita heller. Vill heller inte ha barn eller gifta mig med en vit kille. Tycker det är såå mycket finare att vara lite mörkare i huden och ha bruna ögon osv! Drömmen vore ju att hitta en Italiensk kille. Älskar språket och tycker att Italienare blir så jävla snygga!! Men en hel mörk kille skulle inte heller vara helt fel så jag kan få mulatt barn, eller någon från tex Brasilien.
 
3. Jag vet inte, hade varit as underbart att flytta till Amerika, tex LA eller så. Men bara det är en storstad, helst vill jag ju ha värme. Men jag får se vart jag hamnar!
 
4. Jag vill att mina barn ska ha ovanliga namn, tycker det är så tråkigt med vanliga namn där man säger tex du vet anna, vilken anna, osså ska man säga efternamn osv, har man ovanliga namn är man one of a kind osv, plus så tycker jag det är mycket finare. Men några namn som jag gillar som inte är så vanliga är väll Savina, Joline, Bianca, Joanna, Claudia, Alessandra, Kylie, Isabeli osv och Leon och Marcel.
 
7. Ja såklart! Jag är ju halv isländsk och det hade varit skit coolt att kunna isländska, tyvärr kan jag inte det. Men jag önskar att jag hade någon slags super hjärna så jag kunde lära mig språk super lätt osv, hade ju varit skit coolt att kunna en masssa språk! Och självklart kommer jag att besöka Sverige med min familj och då vill jag ju att mina barn ska kunna komunicera med min familj och andra i Sverige!:)
 
pussssss

Kommentera

Publiceras ej