woopwoop

0kommentarer

 
Hejhallå! Halvligger i sängen och är hur trött som helst! Ser på life unexpected, så jävla bra!Asså är så jäkla dålig på uppdatering nu för tiden.. aja helgen, i fredags så kom Johanna och Guido hit och vi såg darkness och chillade. Annars chillade jag hemma resten av helgen hade sjukt mycket huvudvärk så. Igår var det skola och sen for jag hem och så klippte jag mig också. blev några cm, ni ser ju bild. Älskar när man är nyklippt, håret känns jätte fräscht! Idag var det skola också, hade matte prov i typ två timmar? fast satt inte hela tiden. Så hade ett rätt så långt hål och sen skulle jag egentligen ha nk prov, missade provet så skulle göra det idag istället men sköt upp det till imorgon för hade inte hunnit plugga eftersom vi hade ett rätt så stort matte prov. Svenska bokredovisning och sen fika med klassen, rätt så skön dag ändå. Ska försöka plugga lite nk nu får se hur det går i och med att jag är så himla trött.. 
puss

Kommentera

Publiceras ej