happy birthday to me

0kommentarer

bild tagen av emma.
 
hejhejhej! Igår fyller jag 16 år, var dock sjuk så var inte det roligaste men firade med syrran och mamma. Fick en massa grattulationer vilket verkligen var roligt och så vill jag snabbt passa på att tacka emma för ett gulligt inlägg hon skrev på sin blogg, klicka här för att komma till det. Annars då? jo det är bara finfint. Har varit sjuk tis, ons, tor och inte gjort mycket annat än att se på grey's anatomy. btw, ohmygod!!! såg senaste avsnittet av pretty little liars, gaaaaaaash!! längtar verkligen till oktober då det två timmars långa avsnittet kommer ut! och spinnoffen. hur som haver, trodde vi började 8.20 med språk så for till skolan sen fick jag veta att det inte var något idag pga att vi inte hämtat ut våra skolböcker än.. så då for jag hem igen, kul.. idag ska vi få våra skoldatorer också, yeey. så då återgår jag nog till vanlig bloggning igen plus så ska jag göra en ny header som hag tänkt så länge. Efter skolan ska jag vara med Mia på stan och fixa lite. Kanske är med linnea också. Sen ikväll ska jag vara med Mia, Astrid, Samira, Helin och kanske Simon. Nu måste jag skynda mig så jag inte missar bussen.
puss
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej