won't get out, i push you out

0kommentarer

 
Såhär såg lördagskvällen, söndagen och dagen ut i lite bilder. På lördags kvällen så var jag ju som sagt hos Emma och såg på skräckfilm och bara hade det allmänt roligt. Det blev då jag, Emma, Jacke, Samira, Helin och Simon, jätte roligt. Kom dock inte ihåg vad filmerna hette men helt okej var dom iallafall. I söndags så var jag mest hemma och såg på how i met your mother och skins, haha film som vanligt! Men så på kvällen så gick jag ut och träffa Emma och så satte vi oss och pratade lite. Idag så råkade jag försova mig så jag missade första lektionen och kom lite sent till den andra, inte duktigt. Men det är ju måndag så, what did you expect?;) Efter skolan for jag ner på stan med Emma och kollade runt efter lite julklappar, dock inget som riktigt föll mig i smaken men kanske hittar senare. Sedan så for vi och åt kebab och så for vi ut och sprang. Och nu sitter jag och Emma hos henne och gör inte så mycket, eller Emma snackar i tele och jag skriver ett blogg inlägg. puss

Kommentera

Publiceras ej