When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like, "whaat?!?!!?"

0kommentarer

 
Asså jag vet inte vad de är med mig och sånna här collage men de känns typ bättre än massa bilder på rak osv.. Idag så for jag till stan med Johanna och sen gick vi till haga och solade. Så jäkla grymma solarium dom har där, det är bredvid budo & fitness. Sen så var vi klara runt fem och jag fick skynda mig till vasaplan och så åkte jag hem. Vi hade middags gäster, Linn plus hennes pappa och låtsas mamma. Vi åt tacos och sen så for jag, linn och beverly ut. jag for och träffade Andreas och Moise och var med dom medans linn och beverly for till ug. Träffade även Simon en snabbis. Sen for vi till ug och var med Linn, beverly drog.. spelade kubb och bara snackade osv. Efter ug for vi fyra till mig och gungade i en korggunga och massa men det vart så himla kallt så vi drog in till mig och såg på film ett tag. Dom drog för nån timme sen och nu sitter vi i skype med dom och linn spelar lol med dom medans jag sitter och ser på skins eftersom vi bara hade en mus här.
puss

Kommentera

Publiceras ej