Valborg

0kommentarer

 
I Förrigår var det ju valborg. Först var jag i skolan och sen så for jag hem till johanna och åt grillat, skit gott! Sedan fixade vi oss och sen for vi ut och mötte Alexandra på bussen och for till stan. Träffade lite folk och sånt. Sen skulle vi till Åhlidhem men ändrade oss och for till nydala. Jag råka plumsa i nydalasjön med mitt ben och så lyckades såklart jag och Johanna alltid hamna i massor av myrar och gick i vatten upp till knäna typ, kröp i snö osv. Hände masssssa saker och sen gick jag och johanna till åhlidhem och var där ett tag och sen tog vi bussen hem till henne. Kom hem runt två tiden och satte oss och åt och sen gick vi och lade oss och snackade ett tag. Asså seriöst vi gick typ 2 mil, helt seriöst alltså, runt tre fjärdedelar av nydalasjön och sedan från kärleksviken till åhlidhem.. Kvällen blev sjukt knas men jag och Johanna hade iallafall sjuukt roligt! Sov ju som sagt hos Johanna och spenderade även dagen där med henne och passade hennes småsyskon.
puss

Kommentera

Publiceras ej