sjuuuuuukt

0kommentarer

 
 
Pappan slog dom med en tv kabel för att de gjorde en twerk video eller för att de smög ut på natten, hört två versioner. Hur som helst är det heeeeelt sjukt att man kan göra så mot någon människa, speciellt ens barn. Och jag förstår inte folk som kommenterar på typ youtube att pappan gjorde rätt och att han är "father of the year", HUR I HELVETE KAN FOLK STÖTTA DETTA?!?!?!?!?!?! Vill bara att någon ska göra samma sak mot honom så han får veta hur det känns. asså att folk kan slå sina barn överhuvudtaget.. jag skulle ALDRIG slå mina barn oavsett vad dom gjort.. att slå dom löser ingenting och dom ogillar dig ju bara mer och mer.. att folk säger att det är "disiplin" (stavning?) och att det är okej att slå sina barn, det är så jäkla fel! om min man någonsin skulle slå vårat barn................. hade tagit barnen, dragit därifrån, skiljt mig och tagit vårdnaden om barnen. det är fan aldrig okej, aldrig!!! kan inte se hela videon, slänger bort hörlurarna typ direkt nästan, kan inte höra dem skrika och be att han ska sluta. hur fan kan man fortsätta när dom skriker så mycket!?!?!!?!?!
puss

Kommentera

Publiceras ej