jobbigt

0kommentarer

Hejsan. Har uppdaterat skit dåligt denna vecka men hela veckan har bara varit skit osv. Har typ gjort illa mig/andra har gjort illa mig hela veckan. tex så har jag skit ont i min vänstra hand och har ett blåmärke där, har skit mycket nageltrång, hade ont i heela kroppen förra helgen och även måndagen, igår fick jag en skit hår boll skit hårt rakt i ansiktet och på min hand så min hand domna bort och jag är fortfarande lite röd ch öm på halva ansiktet.. sen så var samma kille på väg att skjuta bollen igen på min ansikte men den kom några cm ifrån. Sen så var de nån random som skjöt en boll skit hårt så den flög över mig och alla mina kompisar och föll ner rakt där jag stod och hade skit tur så den for just vad armen så fick inte ont men kände att den for där. Sen i torsdags så skulle emma bli rövad (vi kör rövdunk när jag säger att vi kör fotboll) men hon ville inte va själv så jag ställde mig med henne och självklart så är det jag som går därifrån heelt död. Nejmen julius skjuter skit hår och träffa bollen rakt på min rumpa och baklår så var helt röd hela dagen och dagen efter och hade skit ont. Sen har små saker hänt också men det orkar jag inte också ta upp. plus att jag mår illa och har skit ont i huvudet..
Känns verkligen inte som denna vecka varit min vecka och känner mig fan heelt utsatt och inte säker.. hehehe.
 
annar då? I Tisdags så var det sommarkul på skolan, det är när folk från skolan uppträder med tex sång, dans eller annat. jätte duktiga var dem alla. I Onsdags så for jag till stan efter skolan och var med johanna och så emma ett tag och sen johanna igen. Sen for jag och johanna till ug och var med moise och sånt. I Torsdags efter skolan for jag hem och la mig i det varma vädret för att sola men så ringde emma så jag for till skolans konstgräsplan och spelade fotboll med emma, måns, julius, melvin och även samira en stund. Sen tog jag bussen till stan och mötte upp Mia, vi gick i några affärer och snackade och så gick vi för att sola solarium och sen for vi till subway och åt och drack kaffe osv och bara snackade och skrattade osv. Älskar verkligen den där tjejen, får mig alltid glad! for hem och hoppade av bussen halv tolv då jag gick till mamma för att snacka emd henne och lämna en grej och hämta min cykel och kom hem nån gång minns inte när men w/e. Det var föresten första gången jag hade shorts 2013 wiiiiiee!! är såå glad att man äntligen kan börja ha så tunna och lätta kläder! Igår var det först skola hade mitt sista nationella prov, muntliga matte. gick väll sådär tror jag .. ville bara ut i det fina vädret. Sn for jag hem och fixade lite och sen så skjutsade johanna mig på moppen och vi drog till nydala. Solade och pratade och så tog vi årets första dopp! vi doppade oss bara till halsen då vi inte ville blöta håret. Sen for vi hem till henne och åt och sen for vi till ug. Sen gick vi ut till konstgräsplan och spelade fotboll med melvin, julius, emma, jakob, samira, helin och simon. Sen kom även lenny, moise och andreas men bara andreas var med. Idag har jag bara sovit typ.. ska börja fixa mig och sen äta och sen dra ut och träffa folk och ha det kul! hoppas alla haft n bättre veckan än mig och får en grym kväll.
puss

Kommentera

Publiceras ej