i'm naked i'm numb i'm stupid i'm staying

1kommentarer

 
Hejsan! Under dagen var jag hemma planen var att vara med Linnéa men blev ändrade planer så skulle vara med johanna efter maten men blev lite knasigt. Gjorde omelett med bacon i till middag, mästorkock hahah. Sen vid halv tio gjorde jag iordning lite fika till mig själv, dock hann jag bara äta upp glassen och dricka upp mitt thé innan telefonen ringde.Så jag for till Nydala med Johanna och mötte upp Andreas, Kevin, Daher, Moise, Alle, Ali och Lenny och så gick vi till tomtebo och chillade där ett tag och sen gick vi till Åhlidhem och var där och så åt vi på baloo osv. Kvällen/natten vart ändå helt okej även om det vart lite kaos också. Kom hem för kanske tjugo minuter sen och ska dricka lite thé och se sista avsnittet av switched at birth.Imorgon kommer jag mest troligtvis att fara och sola med johanna och sen kanske va på stan en stund och senare kanske vara med Andreas och Moise eller så är jag med Linnéa. Men nu ska jag kila, ha det så bra!
puss

1 kommentarer

Lollo samuelsson

26 May 2013 02:02

Tänkt på hur jävla fin du är!?

Svar: men neej! du är jävligt mycket finare!!
Melissa Jonsson

Kommentera

Publiceras ej