Frågestund del 3

1kommentarer

ALLT du vill/ska göra året du blir arton? 

Oj finns så sjukt mycket!! Men under sommaren kommer jag förhoppningsvis att spendera hela/mestadels av sommaren i Turkiet med min älskade Mia och förhoppningsvis våra pojkvänner, hahah! Och sen i Juli flyga från Turkiet till Belgien och kanske möta upp fler vänner där, typ Johanna. Och fara på tomorrowland!!!! och sen fara tillbaks till Turkiet. Har redan börjat spara, haha. Nejmen jag och Mia har ju redan börjat planera;) Sen såklart fara på klubben och festa osv, som alla andra nyblivna 18åringar. Sen vill jag ju också ta körkortet och skaffa bil, även om jag tror att skaffa bil delen inte blir förens något år senare eftersom jag inte lär ha så bra med pengar att bara slösa. Sen vill jag också fara som utbytesstudent men det tror jag inte kommer hända:)

Vilken årstid gillar du bäst? 

Definitift sommar! Mår typ dåligt på vintern/slutet av hösten/början av våren.. eller jag blir typ depp.. nä nu ska jag sluta men mår såå mycket bättre när det är varmt, solen är framme, tunna kläder, färger överallt osv.

Snyggaste sommar outfiten? 

här är lite förslag

 

dresses
love summer
summer lovin
Sista collaget blev lite bökigt men ni fattar. gillar trashade, höga och låga jeansshorts, linnen/t-shirts/tishas med snygga tryck osv, magtröjor, mössor/kepsar, solisar, boots och snygga klackar, stickat, loafers, söta klänningar osv.. gillar nog det mesta skulle jag nog säga ahha. så har nog ingen speciell som är snyggast men måste jag säga så säger jag väll höga lite trashade jeans shorts, snygg luftig tisha/magtröja med snyggt tryck/stickat linne, boots och solisar.

Vilka länder vill du resa till? 

Åh.. jag vill resa över typ heeela världen.. asså verkligen hela! Men måste jag säga så.. helst USA (överallt i USA, new york, Los Angeles, hollywood, ah överallt i kalifornien, canada, Washington D.C, Rhode island, new jersey, florida, texsas, tennessee,hawaii, miami osv), Italien, England, Brasilien, frankrike, spanien,någonstans i Afrika typ Tanzania, nigeria, rwanda, kenya, kongo, sydafrika, egypten och madagaskar, Bahams, Mallorca, Thailand, Tokyo, kina, dubai,  argentina, mexiko, jamaica, barbados, grekland, kreta, bulgarien, kroatien, belgien (tomorrowland!!), malta, turkiet (i sommar!), grekland, israel, singapore, cypern igen, indien, nya zeeland och såklart Australien!!
 

Gillar du ngn just nu?

isf vem? 

nope gillar ingen! inte på det sättet iallafall:)

nummer 3 snyggaste kändis tjejerna och killarna? 

åh finns verkligen huuuuur många som helst som jag tycker är dösnygga!!! så jag kör på tjugo snyggaste, okej let's do this!

tjejer (de är inte placerade i ordning): Julianne Hough, Megan Fox, Amanda Bynes, Miley Cyrus, Nina Dobrev, Sarah Hyland, Amber Heard, Brittany Snow, Rihanna, Selena Gomez, Kylie Jenner, Dianna Agron, Lindsay Lohan, Victoria Justice, Blake Lively, Mila Kunis, JWOWW, Leighton Meester, Cher Lloyd, Vanessa Hudgens, Kaya Scodelario!

 Killar: Ashton Kutcher, Zac Efron, Cody Longo, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Justin Bieber, Jesse Metcalfe, Shemar Moore, Channing Tatum, Ryan Sheckler, David Beckham, Chris Brown, Ola Rapace, Zayn Malik, Liam Hemsworth, Louis Tomlinson, Max George, Chad Michael Murray, James Lafferty, Ben McKenzie, Adam Brody!

sen finns det huur många fler snygga kändisar men här var några:)

hur vill du att din dröm kille ska vara? (inssida) 

Snäll, omtänksam, rolig, lite kaxig ändå, äventyrlig och typ spontan. och så ska han vara romantisk också:)

favorit bloggar? som du läser vardagligen:)

Nickys.se / andreaviktoria.blogg.se / biancas.myshowroom.se / hannabodelson.blogg.se / bbomans.blogg.se / kenzas.se / lisaplace.se och så några vänners bloggar:)

vilket gymnasium+linje ska du gå?/vad har du sökt? vad vill du bli näru blir stor?

Jag hade sökt hotell- och turismlinjen på en skola i vännäs och jag kom in. Dock sökte jag bara det för att jag var så skoltrött men sen kände jag att det inte var något jag skulle kunna sattsa på i framtiden så då tycker jag hellre det är bättre att jag kör på en tuffare linje och blir nöjd med mitt framtida jobb. Så jag har bytt nu och sökt som förstahandsval Samhällsvetenskap på Dragon skolan och andra handsval Samhällsvetenskap på Minerva och tredje tror jag var Samhällsvetenskap på Midgård.. så jag kommer nog att gå sam på Minerva tror jag då jag inte tror att jag kommer in på dragon. Jag vet inte vad jag vill bli, just nu så vill jag gå juridik eller journalistik på universitetet då jag atm vill bli åklagare/advokat eller jobba inom att skriva på typ en tidning. Och så vet jag att jag ska eller iallafall ska frösöka att skriva typ böcker på sidan av:)


Så detta får vara nog med svar för idag. Fortfarande några frågor kvar men tar sista svängen någon gång i veckan. blev lite av ett bildlöst inlägg och jag är ledsen för det men så kan det gå ibland. Eller ja jag har ju de där collagen som kanske livar upp stämningen lite hahah;)

puss

1 kommentarer

klara

06 May 2013 19:14

du borde söka samhäll på thoren business school i umeå , en sjukt bra skola.

Kommentera

Publiceras ej