Andra Maj TvåTusenTretton

1kommentarer

 
Var i skolan, ganska skön dag. Hade redovisning i so också, geografi och min grupp pratade om fossila bränslen. Tror då det gick bra i och med att min so lärare tog mig åt sidan och berömmde mig osv, så jag är nöjd! Efter skolan så for jag hem och efter en stund ringde Emma och vi for till stan. Vi kollade runt bland kläder och jag träffade några vänner och snackade en stund med dem. Vid sex kom Mia och vi for och solade solarium och sen så for vi till subway och åt och sen tog vi en kaffe och kaka. Vi satt nog där i minst en och en halv timme och bara snackade om allt och inget och även planerade inför sommaren 2015 haha. Har nog inte skrattat så mycket på vääldigt länge. Älskar verkligen den där tjejen. Sen träffade vi andres och var med han en stund och sen tog jag bussen hem strax efter 10. Jag och Mia har iallafall bestämt att vi ska sola varje Torsdag och sedan äta tillsammans, super mysigt.
puss

1 kommentarer

Minken

03 May 2013 00:59

Älskar dig också vännen <3

Kommentera

Publiceras ej