We're smiling but we're close to tears, even after all these years

0kommentarer

 
Ligger i sängen nu och lyssnar på harry potter ljud grejs och läser med i boken samtidigt haha. Är riktigt trött och funderar på att sova nu, annars kommer jag bara vara på dåligt humör imorgon och ha ont i huvudet. Dagen var riktigt bra även fast det gick sådär i baken, eller iallafall i skogen när jag åkte off pist med snowboarden, fattar inte riktigt varför? det gick as bra på sportlovet när jag åkte där.. jaja. När jag kom tillbaks till skolan for jag och emma till henne och till mig och bytte om och så och sen så for vi till stan och kollade runt lite i en del butiker. Fick med mig ett par cheap monday jeans och två t-shirts med mig hem. Riktigt nöjd är jag! Just nu dukar mitt huvud, har ont i halsen, är förkyld och har träningvärk i vaderna.. men ska kämpa mig till skolan imorgon och bara kriga mig igenom dagen. Men nu ska jag se pretty little liars och sen sova. puss

Kommentera

Publiceras ej