senaste två veckorna

0kommentarer

 
Nu har det gått.. ah jag vet inte typ två veckor sen en riktig uppdatering iallafall. Har haft lite skoljobb som jag varit tvungen att jobba på för att möjligen höja mig i några ämnen. Har även fått veta några betyg och det är skit bra! har höjt mig i minst sex ämnen så det är ju as bra! Annars har vi i skolan inte gjort annat än små och roliga jobb, varit på besök på ungdomsmottagningen, sett en film vi spelade in om en rättegång i början av sjuan ahahhaahha!! På fritiden har jag varit med kompisar, solat, badat lite har jag hunnit med och sånt. Brännbollsyran har också varit, var aldrig och tittade när dom spelade men på fredags kvällen mötte jag upp Mia på stan osså träffa jag en där som jag snackade med ett tag och så for vi till ängarna vid mariehem/berg och så var vi med alexandra, amelie, johanna och massa andra. Sen vart de lite knas osså for vi alla till alexandra och sen vid typ 1 så for jag och Mia. Dock missade jag bussen och orkade inte vänta på nästa som gick om en halvtimme så jag gick hem..... hahah. I Måndags hade typ alla i min klass vattenkrig utanför skolan med kondomer som jag hade, ahahaha hade huuuur många som helst som jag tog när vi var och besökte ungdomsmottagningen hah. När vi slutade så kom dom som kunde, kevin, simon, måns, jag, samira, helin och johanna till johannas baksida osså fortsatte vi vårat vattenkrig där. Juste pappa fylle ju 50 i förra Torsdagen också, grattis till han. På fredagen for vi i familjen till allstar och åt, skit gott var det!! Har även färgat tillbaka håret blont för er som inte märkte det, har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar det eller om jag vill färga tillbaks till brunt. Var dock tvungen att färga huuur många gånger som helst så mitt hår är sjukt slitet nu, och mitt underhår är fortfarande orange.. ska iallafall inte färga mer nu utan jag far ju till Turkiet om tre veckor så då bleks ju håret så får jag hoppas att det blir bättre då. I Onsdags så hade vi brännbolls turnering på skolan iallafall, tror vår klass kom typ tre/fyra. Helt okej ändå, fast jag var inte med för jag HATAR att springa framför folk så jag satt på sidan och var deras hejarklack ahah. Sen vid tjugo över fem så for jag till johanna som skjutsa mig på sin moppe till nydala där klassen skulle ha vår klassensdag. Vi grillade och åt "efterrätt" och bara umgicks. Dock for både jag och johanna tidigare. Jag for till stan och mötte Mia och så gick vi och solade och sen gick vi och åt på subway, fett tjock jag är jag vet! sen for vi och köpte lite godis och så for vi till henne och såg på Project X, sjuuuukt bra film! Måste på en såndär fest innan jag dör asså, fast vill inte hålla i festen inte efteråt iallafall hahah. Sov hos henne och så på Torsdagen skulle vi egentligen till Mias stuga men vi orkade inte så vi stannade hemma och såg pitch perfect, hahah bra den med'. Sen gick vi ut och la oss i solen och så hade vi lite vattenkrig och så i typ två timmar eller nått sånt. Sen for vi till stan och kollade lite bland kläder och så träffa vi anders en stund. Sen for jag hem och lämnade mina saker och åt och så for jag till tivolit och träffa Linn, efter ett tag kom även Mia och vi åkte en massa, hade skit kul. Träffa även massa annat folk där. När vi skulle hem så gick jag, Linn, Jakob och Mahshid till stan för att ta bussen men så hade sista bussen gått redan eftersom det var nationaldag.. så vi var fast där och klockar var väll 12 kanske? Så vi bestämmde oss för att ta taxi, haha taxi chaffisen var skit skön också. Linn sov hos mig också hann dock inte vara så social då jag somnade typ direkt vi kommit hem och hunnit äta heheh så rolig var jag.. Idag ska jag nog bara vara hemma tror jag, måste försöka fixa några grejer också. Lååång helg nu, ledig Tors, Fre, Lör, Sön och Mån. Dock ska vi ha 9ornas skolavslutnings middag på Måndag kväll men det blir väll bra tror jag.
 
Btw; Fick min skolavslutningklänning också................. fml. Beställde den från Asos och då stod det som färg, ljusrosa. När jag fick den var den rosa, brun, beige.. passade verkligen inte mig, kan visa den senare. Ska försöka lösa detta och hitta en ny men annars får jag väll överleva........:(((
 
btw2:  sorry för sjuuuukt långt inlägg nu men.. hehe.. nu ska jag sätta mig på ballen i fina vädret och se csi miami!
puss

Kommentera

Publiceras ej