hey ho let's go, har tyyyyyp sommarlov eller nått

2kommentarer

 
Vet att jag inte bloggat på skiiit länge, men har haft en del att göra plus att jag väntat på att mina kompisar ska ladda upp bilder från balen och skolavslutningen på deras bloggar men de verkar inte göra det så jag skiter i det nu. Har börjat sommarjobba.. dock vart de lite knas idag så blev hem skickad nu vid lunch så får se om de blir nå mer lr om jag skiter i det för de två "bossarna" är ju cp! Vi har tre ledare och en är skit schyst och allt och sen är det två som är riktigt knas.. skit dryga också. Och jag är veeeerkligen ingen morgonmänniska och nu vill jag bara ha sommarlov och sova ut och vara ute sent men de kan jag inte.. men som tur är ska jag hur som helst inte jobba tre veckor som dom andra utan jobbar bara två eftersom jag far till turkieeeeeeeeet!! är dessutom super nöjd över mina betyg, höjt mig i typ 8 ämnen och höjt mig 35 poäng! endast tre E och resten högre, och två B! Balen var skiiiit rolig också, riktigt kul hade jag och hade träningsvärk ända till typ i helgen, då försvann den så nästan en vecka, haha dansade nästan nonstopp i typ 4 timmar, men hade verkligen skit roligt. Men nu måste jag dra ska hinna med bussen om två min, ska till stan med johanna och va med typ alexandra och fler. Berättar mer om den senaste veckan senare.
puss

2 kommentarer

Anonym

20 Jun 2013 04:01

tror jag har läst nån gång att du älskade harry potter filmerna och böckerna men typ på din frågestund osv så skrev du inte hp som favorit film, är det inte din favorit längre eller har jag bara inbillat mig?:]

Anonym

24 Jun 2013 03:43

hur ser din framtid ut från med och med nu som du skulle vela just nu? asså gymnasiet, efter, barn, bil hus?

Kommentera

Publiceras ej