we got that sound

0kommentarer

Bild 1 - Jag och Emma på bussen på väg till Skellefteå//Bild 2 - En bild från när Cleo uppträdde//Bild 3 - ett collage "från vänster högst upp" jag med Trainspotters, minns inte vilka de va men dom var bra iallafall, bild på mig och min tröja som gänget från trainspotters signade, huvudingången, bild på när tjuvjakt uppträdde, jag och emma på topp humör, haha random bild på mig och emma//Bild 4 - Är med i en tävling på Instagram där man ska lägga upp en outfit när man är på en festival, gå gärna in på min instagram och gilla bilden @ melissajonssons heter jag där. Kan dra en snabb outfit grej - Tröja h&m Shorts Bikbok Klocka Turkiet Skor Converse från Turkiet Fotlänk Turkiet
 
Hade det riktigt grymt i Skellefteå på trästocksfestivalen under helgen. Hörde på bland annat tjuvjakt, trainspotters feat chefen, cleo, urban cone osv. Träffade bland annat Erika som bor där i skeå men har inte träffat henne på flera år. Partayyyyyyyy vare på nätterna sen ahaha. Nej men allt var såå grymt och härligt. Just nu sitter jag i sängen och ser på film, kollar kläder osv och dricker lite kaffe.
puss

Kommentera

Publiceras ej