HP lan

0kommentarer

 
Är ensamma hemma från igår tills måndag/tisdag och jag bestämmer mig för att ha harry potter lan, hahah gud vilket liv jag har.. fast ne. Nej men vaknade runt halv elva och gick ut i värmen och solade men det vart så jädrans varmt så duschade och lade mig i soffan och startade första filmen av harry potter. De flesta av mina vänner är ju borta och ingen i umeå så har inte så mycket att göra. Igår vaknade jag klockan två och solade tills typ fem och sen råka jag somna klockan sex igen och sov tills elva.. hah gay. ska kanske vara med Mia i eftermiddag så något slags liv har jag väll ändå? Nästa  lördag ska pappa och britt gifta sig och nästa Tisdag flyger jag till Island, så har något att se fram emot iallafall. Är sjukt taggad på att fara till Island och träffa släkt och allt men helt ärligt skulle jag nog hellre fara till något varmt land igen, typ tillbaks till turkiet. Hahah jag är verkligen inte mycket för kyla osv. Dock så kommer jag hem från island typ halv tio samma dag skolan börjar vilket inte känns lika kul då jag kommer bli sen första dagen och typ inte veta alls vart jag ska gå eftersom jag typ inte känner nån som ska gå sam på dragon.. jaja det fixar sig. nu ska jag se harry potter, ha det najs!
puss
 

Kommentera

Publiceras ej