And if they make you feel ugly just imagine everybody in their birthday suits

0kommentarer

Hej alla!! har det sjukt najs har i turkiet, har shoppat ganska sa mycket farit pa bat utflykt, badat massa i havet osvosv. Vill inte beratta allt nu utan hellre vanta tills jag kommer hem och ge er mer detaljer med massor av bilder. Idag har jag varit har i en vecka och har en vecka kvar. Sitter pa ett s.k internet cafe pa hotellet men der kostar sa kan inte sitta har ofta utan bara denna gang. Fick en overaskining pa flygplatsen nar vi skulle till turkiet, pappa skulle ocksa med. Super kul!! Dock sa for pappa, britt och en till som foljde med hem idag och jag, beverly och min mamma stannar har en vecka till. Idag sa for vi till sealanya tror jag det hette. Vi fick se pa delfin och sal show och dom var saaa sota! jag har dromt typ hela mitt liv att fa simma med delfiner och sa gjorde vi det idag ah det var verkligen sjuuuukt roligt och delfinen var jatte len och mysig. Vill fan kopa en egen delfin hahah. Men bilder kommer nar jag kommer hem. harda ut i sverige med det trakiga vadret, iallafall fran vad jag forstatt sa har det inte varit toppen vader.
puss

Kommentera

Publiceras ej