a monkey needs to dance so do you

0kommentarer

tjoho! Ligger i sängen och lägger in musik på mobilen och chillar. Sen ska jag äta och så far jag och är med emma tror jag. Vad vi ska göra vet jag inte än men blir väll att sitta inne och bara snacka och typ va mongos eller se film eller göra nått ute. Ska förbi mamma också och låna hennes kamera så kan jag lägga upp dem på bloggen sen ikväll eller imorgon. Men nu ska jag fortsätta med mitt, kan snabbt säga att helgen vart bra, var med johanna, katten, essan, alexandra, jonathan och några fler. Fick även med mig ett mörkblått jack daniels linne hem. For hem vid lunch från vännäs på söndagen och efter middagen var jag med emma tills nån gång efter midnatt, typ 1 eller halv 2? Igår skulle jag vara med Andreas men var bara hemma istället, hade ont i huvet och ryggen så kände inte riktigt för att dra ut.
puss
 

Kommentera

Publiceras ej