Veckan - bildbombar

0kommentarer

Måndag- For på stan med emma. Hade tyvärr inga egna pengar med mig och hade ändå väldigt roligt och båda var på topp humör. Skulle egentligen vara med johanna och alexandra på eftermiddagen men blev ändrade planer så for hem till emma och bara myste, pratade och gjorde en idrotts uppgift. 
 



Tisdag- Skolan börja igen efter ett långt och skönt jul lov och jag lever fortfarande. Känner redan att jag börjar bli skoltrött.. Tror denna termin kommer bli jävligt bra men samtidigt jävligt jobbig pga av alla prov, läxor och uppgifter osv som vi kommer att få. men det här ska gå bra, det har jag bestämmt mig för. Hur som helst, efter skolan så for jag till stan med Emma, denna gång med pengar. Fick med mig ett par lackleggings, som jag letat efter hur länge som helst, även ett par byxor och ett fish eye objktiv till min mobil. Kan visa upp skorna lite senare. Sen träffade vi Anders och någon random och även Samira, Simon och Helin så då var vi med dom en stund och sen drog vi oss tillbaka till ersboda. Jag for då till Johanna och var med henne och sen kom även Omar och vi bara chillade och hade kul. Sen åkte jag hem och så såg jag på veronica mars. 
 
Även en utav johannas söta småsyskon, Nova fyllde fem då!
 
 
Onsdag- andra skoldagen, har redan skrivit om den i ett tidigare inlägg:)
 
 
 
nej men nu ska jag ta och lägga mig i sängen och se lite andra avenyn, gryyyyyym!! puss

Kommentera

Publiceras ej