Oskyldigt dömd

0kommentarer

Sov bort hela förmiddagen och eftermiddagen och kvällen spenderades med Johanna. Åt en skit god taco paj at her place och sen spenderades resten av kvällen i hennes säng framför serien oskyldigt dömd. Har inga planer för morgondagen så om någon vill hitta på något så hör av er! Ska försöka dygna inatt, det är mitt sätt att vända på dygnet hahah. Atm så ligger jag i sängen och försöker samla på mig massa bilder från mina vänner från 2012 och från Frankrike. Tänkte lägga upp bilder på bloggen och visa hur mitt år har sett ut i bilder och även visa de utlovade bilderna från Frankrike som tyvärr försvann när jag råkade återställa min mobil.. Har dock några på min datorn som atm är på lagning så hoppas verkligen att den inte behöver ominstalleras för då försvinner dom bilderna också. Men ska fortsätta med det och även se oskyldigt dömd. Puss

Kommentera

Publiceras ej