glaaaaad!

1kommentarer

Glömde skriva det förut, men fick veta av pappa för någon dag sedan att biljetterna till Island är bokade nu!! Är sjukt glad och taggad, samt jävligt nervös! Har inte varit där eller träffat mina släktingar på pappas sida på ca 7 år. Ska förmodligen sova med Beverly hos min kusin och hennes man och barn, barnen är i min ålder medans pappa och britt sover hos min faster.. så att vi inte kommer sova tillsammans känns lite pirrigt men det går säker super bra. Åker den 6 Augusti om jag inte minns helt fel och kommer hem den 19, och 10 dagar senare alltså den 29 fyller jag 16, wihoooo!! puss

1 kommentarer

Sandra

13 Jan 2013 13:52

Hej!
Hur många barn vill du ha?
Ska dina barn vara svenska?
vill du bo i sverige när du blir stor?
Har du bestämt vad dina barn ska heta, isf vad?
Vart vill du helst att din man ska vara ifrån?
Ska han vara vit/svensk?
Om du flyttar från sverige, ska du lära dina barn svenska och svenskt teckenspråk?
BTW jag älskar din blogg och din design!! xoxox

Kommentera

Publiceras ej