atm

0kommentarer

 
Sitter atm framför plattan och ser på det brinner, gu vad längesen jag såg den! älskade den när jag var mindre. Äter även godis som jag köpte på stan efter skolan och lite annat gott. Har varit skiit trött idag och somnade en stund under bilden under lärarens långa och tråkiga genomgång. Gick ändå och lade mig tidigt igår kväll och råkade även försova mig så fick ändå sov morgon men ändå såhär trött?! Har inte haft möjlighet att uppdatera så mycket eftersom att jag är hos pappa och har inte suttit vid den stationära datorn eftersom att den oftast är upptagen och ah. Hur som helst så slutade jag tjugo i fyra men satt kvar för att göra klart mitt lilla konstverk på bilden men hann inte klart. For iallafall runt fyra och så for jag till stan med Johanna för att fixa busskort och köpa godis och sånt. Kom hem och åt och gjorde klart en skoluppgift. Nu bytte jag just film, ser pretty little liars säsong 3 avsnitt 14 som kom ut idag efter en låång paus!! Har en del foton och outftis jag tänkt att jag ska lägga upp på bloggen. så jag gör det strax. puss

Kommentera

Publiceras ej