1 januari 2013

0kommentarer

 
Kan fortfarande inte förstå att det är 2013. Minns fortfarande vad jag gjorde de första dagarna av 2012. Det är helt sjukt hur fort tiden går. Innan jag vet ordet av det kommer det att vara sommarlov, jag kommer att ha gått ut nian, fylla 16 osv. Helt otroligt. Igår så var jag hemma hos mia och åt tre rätters tillsammans med hennes familj och några släktingar, hur gott som helst! Sedan där vid ungefär nio-halv tio så började vi fixa oss och så började vi gå mot stan för att möte upp Emma och Jacke. Sen så chillade vi bara runt och så. Sen där vid halv tolv drog vi ner mot kajen och träffade en massa folk och så stod vi där till ca tjugo över/ halv ett och kollade på fyverkerierna. Sen så gick vi bara runt på stan och sa gott nytt år till en massa peepz. Sen for mia hem och jag, emma och jacke gick till emmas mormor för att få skjuts av emmas mamma hem. osvosvosv..
Vem fick eran nyårskyss? Min babe Mia fick min, fast Emma fick också en vid tolvslaget:) playeeeees, haha skämta..
Sitter och funderar på nyårslöften för 2013, i will be back när jag bestämt mig vilka det blir. puss

Kommentera

Publiceras ej