live life before life lives you

1kommentarer

 
Jeans GranCanaria Tubsjal Ginatricot Linne Monki Hoodie Ginatricot
 

Här fick ni en ganska dålig outfit bild men ja, bättre än inget. Har engelska svenska nu och ska skriva om The hunger games men känner mig inte på topp idag heller. Vill ha godis..... heheh. Har mitt första nationella imorgon också, svenska läsförstålse. Tror dock att det kommer gå bra så är inte så speciellt nervös just nu iallafall, men det lär ju komma. Slutar fyra idag också eftersom jag har studieverkstad som elevensval, det är typ som arbetspass, suger för är verkligen inte på skolhumör utan vill bara hem. Men då kan jag iallafall få lite plugg undan gjort. Har ju en hel hög med plugg. Ska redovisa footloose och visa filmen jag och emma gjort på engelskan på torsdag, plugga fysik, göra en redovisning och samla massor av fakta om flower power med emma på so:n. Måste också söka till gymnasiet innan fredag. Massor av netionella prov framför mig. Känner mig otroligt stessad och pressad osv, vill bara hem och lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och vakna upp till sommaren då allt är över, värmen är tillbaka och jag bara kan slappa. Men slutar nu så ska gå och äta äckel lunch. puss

1 kommentarer

klara

05 Feb 2013 19:38

vad ska du gå på gymnasiet?

Kommentera

Publiceras ej