Brownie

0kommentarer

 
bloggen har inte varit på högsta prioritet just nu och har färför inte uppdaterat undér veckan. veckan har spendrats i skolan, mycket i stan och  med emma. igår, ller kanske man ´ska skriva förrigår eftersom klockan är efter tolv slaget? hur som helst så var jag och shoppade med emma och passade även på att köpa avfärgning och hårfärg, avfärgningen var ganska dyr och hjälpte inte ett dug... och sen räckte inte hårfärgen riktigt till 100%.. så mitt underhår är lite mörkare än överhåret och har även en dem små slingor som är blonda men tror nog jag överlever. Vad tycker ni? själv blev jag riktigt nöjd! Idag så stannade jag kvar på skolan och hängde med på emmas hk lektion där vi fick choklad fondy, var riiiiktigt gott! Sen for jag med emma till henne där vi bara tog det lugnt och sedan så noppade hon ögonbrynen åt mig och så åt vi hos henne. Efteråt for vi en snabbis till ug och sen vidare hem till mig. Hon for nästan direkt eftersom hon skulle vidare till lite andra ställen och jag satt med pappa och sen syrran och bara myste tills hon kom tillbaks typ två timmar senare. Då hade vi lite kul med syrran och satt sen en stund och snackade och så följde jag henne en bit när hon skulle hem. atm så ligger jag i sängen, lyssnar på musik och överväger om jag ska stänga ner datorn och försöka sova så jag kommer upp imorgon bitti. Har matteprov och sen skridskor och självklart några fler lektioner men tror dagen kommer gå snabbt. Ska sova hos emma hela helgen och bara leva livet. Nästa vecka har vi elevensval vecka, har valt textilslöjd (hade det förra året också och då gjorde jag en onepice) och ska sy en klänning. Tror den kommer blr skit snygg.. hoppar iallafall på det. Men nu ska jag stänga ner datorn och sova. puss

Kommentera

Publiceras ej