Veckan som varit

0kommentarer

Två bilder från Tisdagen.
 

Min uppdatering har verkligen varit kass menmen. I Söndags så var jag ju som sagt hos Helin och firade henne. Sen på Måndagen var jag bara hemma och tog det lugnt. I Tisdags så for jag till stan och mötte upp Mia, vi gick runt i affärer och testade lite kläder och så. Sen for vi till waynes coffee och tog en fika och pratade om lite allt möjligt. Chatcha upp helt enkelt, det var ju ett tag sedan vi träffades så detta behövdes verkligen. Sen for Mia hem och jag stannade kvar för att vara med Paula. Vi kollade på skor och sen träffade vi några och satt och snacka med dem ett tag. Sen for vi till ug och så kom Mahshid. Igår skulle jag egentligen vara med Mahshid men det blev inte av så var bara hemma hela dagen och hade lite spamys med mig själv hehe. Idag ska jag ta det lugnt under dagen och sen ikväll vid åtta kommer Johanna hem från fjällen så jag ska vara med henne. Har saknat min lilla batman!♥ puss

Kommentera

Publiceras ej