The sun goes down the stars come out

0kommentarer

bild ett: fint träd pyntat med påskägg på stan // bild två: jag, Ekaterina och Johanna inne på saga teatern // bild tre: biljetterna till Shan the man Atci // bild fyra: jag och Johanna med Shan efter hans show
 

Idag när jag vakna så fixade jag mig och sen for jag till stan och träffade Johanna och Jacob. Hängde lite och bara snackade. Jag och Johanna gick och betala och hämta ut biljetter till Shan the man Atci, det är en komiker för er som inte visste det. Sen träffade vi Samira och gick med henne för att möte Helin och så skulle de gå och hämta ut sina biljetter. Under tiden gick jag och Johanna till saga teatern där Shan hade sin show. Efter en stund så kom även Samira, Helin och Ekterina. Showen var riktigt bra och fick mig ett gott skratt! Verkligen värt pengarna! Tänkte bara slänga in detta inlägg lite snabbt innan jag nu går och lägger mig. Borde egentligen ha gjort det för längesen i och med att jag ska upp typ åtta. Ska på glassfestivalen med Johanna, Samira och Helin. Gott kommer det då bli! Men nu ska jag lägga mig så jag iallafall får några timmars sömn. puss

Kommentera

Publiceras ej