10 Bekännelser

1kommentarer

Jag har utvecklat en fobi för tyg i munnen, haha. Asså typ om små barn, eller mina kompisar/syster ska försöka reta mig, stoppar in tröjärmen i munnen.. eller en kudde elelr bara nått med tyg. så otroligt obehagligt och äckligt och jag får typ panik bara jag tänker på det och måste ah något ätbart i munnen typ tuggummi som jag kan tugga på. för det är det att det känns jätte äckligt i mina tänder eller hur man nu ska förklara.. hade inte detta förut med har fått det de senaste året.
 

Jag vill ha ett jobb och kunna tjäna egna pengar. Jag har ju börjat få mitt barnbidrag varje månad vilket går på 1050, och jag är en sådan person som absolut inte kan spara! Så dessa pengar försvinner på en gång. Och jag måste spara pengar så jag har fick pengar när jag far till Turiket och Island i sommar..
 

Jag är otrooooligt lat! fråga alla mina kompiar och dom kommer definitift svara ja, speciellt emma. Emma brukar vela fara ut och powerwalka och brukar försöka få med mig.. vilket inte är ett lätt jobb kan jag lova. Hon måste typ muta mig och dra med mig ahah. Sen väl ute klagar jag bara. Är riktigt lat även när det gäller annat, typ att städa eller duscha för att jag sen måste platta mitt hår som blir riktigt lockigt (misstolka inte nu, jag duschar). 
 
Har även fobi för om man drar sina händer mot tyg/tråd eller papper! tex om man ska vika ett papper och så drar man handen på sidan för att "det ska sitta eller hur man nu ska förklara. riktigt obehagligt och mitt huvud typ hdfgjeh.. fast min fobi för tyg i munnen är mycket större, denna fobi, iallafall för dra handen mot sina byxor/trådar osv , har minskat men den var värre förut.
 

Jag vill ha en pojkvän men ändå så vill jag inte det?! många av mina vänner runt om mig har pojkvän eller är på g med någon/några.., och de har ofta problem och bråk och det är drama hit och drama dit.. just därför vill jag inte ha en pojkvän. Det verkar bara bli bråk hela tiden och vem orkar det, och sen är jag ju endast femton år och tror knappast att jag skulle gifta mig med killen jag blev tillsammans med nu liksom och då lever jag hellre livet som singel och oberoende av någon kille och behöver bara tänka på mig själv! men sen vill jag ju såklart också bli kär, ha någon att krama och pussa och som jag kan prata med osv. men det kan nog vänta några år hahah.
 
När jag ska sova så typ drömmer jag mig till en annan värld. eller det är fortfarande den här världen men jag är en heelt annan person i en helt annan familj och så kommer jag på repliker och händelser, just nu är dem på husbils semester i europa.. ahah sen somnar jag och nästa kväll fortsätter jag där jag slutade. har nog hållt på såhär två år nu eller något liknande. Dock var jag en annan tjej i en annan familj förut men sen bytte jag för något halvår sen, helt knas?
 

Jag önskar att jag inte var svensk, eller jag är ju egentligen 50% isländsk men jag menar typ 50% italiensk eller spansk eller något annat. Vill ha mörkare hy, har skit blek nu ju, mörkt hår osv.. och kunna prata det språket osv:(
 
Jag önskar att jag lärde mig Isländska när jag var mindre så att jag kunde komunisera med mina släktingar där genom isländska och inte engelska, dessutom kan inte alla där engelska tror jag, iallafall inte den lite äldre generationen.
 

Jag hatar när folk frågar självklara saker om mina föräldrar, dom är ju döva. Tillexempel hur det handlar.. eller hur dom gör när dom ska på utvecklingssamtal tex osv.. riktigt drygt faktiskt. Eller när dom vill att jag ska säga nått på teckenspråk, jag vet aldrig vad jag ska säga och vill inte sitta och prata med mig själv heller.. hehe.
 
Jag är jätte stressad och orolig för gymnasiet, inte just att bröja gymnasiet för det kommer blir skit kul. Men att jag ska välja fel gymnasie. Jag är ganska skoltrött så jag valde hotell och turism just för att det verkar vara en rolig linje och för att man gör mycket utanför skolan osv men jag vet inte om det skulle vara ett jobb som jag vill jobba med när jag blir stor. Jag vill gå jurist linje på universitetet sen och bli åklagare men smatidigt vet jag inte om jag skulle palla i och med att jag är skoltrött redan nu. Och jag vill helst flytta från sverige när jag blir stor till usa eller till england men om jag ska jobba som åklagare så är det ju olika regler där och massa krångliga ord osv.. så jag är jätte orolig för det..:(

1 kommentarer

Anonym

25 Apr 2015 14:31

Det där med tyg har jag också! Hatar det något fruktansvärt, speciellt om man själv är torr om händerna och ta på tyg eller dylikt!

Kommentera

Publiceras ej